درباره برند سمعک ای ام (AM)

مارک سمعک  ای ام AM در کنار برند های زیمنس و رکستون زیرمجموعه کمپانی سیوانتوس قرار دارد.سمعک های این برند از کیفیت و استاندارد بالایی برخوردار هستند هرچند تعداد کمی در دنیا از این برند استفاده می کنند.

مارک سمعک ای ام ساخت انگلستان است و سابقه ای 100 ساله در تولید و طراحی سمعک دارد.در کل برند ای ام  AM  خیلی شناخته شده نیست و در ایران زیاد استفاده نمی شود.

مارک سمعک AM درسال 1986 توسط شرکت سیوانتوس خریداری شد و حدود 3 دهه تحت نظر این غول ممتاز الکترونیکی فعالیت می کند.

این برند در 40 کشور دنیا  توزیع کننده دارد که ایران یکی از این کشور ها می باشد در نتیجه مراجعه کنندگان می توانند از خدمات این سمعک بهره مند شوند. یکی از نمایندگی های سمعک ای ام AM در تهران مرکز شنوایی سنجی و سمعک سران می باشد.

در مجموع قیمت سمعک های ای AM  نسبت به برند های دیگر تنوع زیادی ندارند و قدرت انتخاب مراجعه کننده به دلیل محدودیت در تنوع محصولات پایین می باشد.

انواع سمعک های ای ام:

سمعک ای ام بر اساس سال و زمان تولید به دو نسل تقسیم می شود:

نسل XTM و نسل STF

سمعک XTM P4

سمعک XTM P4 
سمعک XTM P4

یکی از کوچکترین سمعک های ساخته شده در کمپانی ای ام سمعک XTM P4 می باشد که در دو شکل پشت گوشی و داخل گوشی تولید می شود.همچنین سمعک های ای ام P4 در قدرت های مختلف تولید می شود تا کم شنوایی با درجات مختلف را بهبود ببخشد.از مهمترین ویژگی های این سمعک می توان به سیستم ضد فیدبک که مانع از سوت کشیدن سمعک می باشد و همچنین سیستم ضد نویز که به درک بهتر صحبت های دیگران کمک می کند اشاره کرد.

سمعک های داخل گوشی ای ام XTM P4 به دو شکل آماده و سفارشی تولید می شوند.در سمعک های داخل گوشی آماده به قالب گیری نیازی نیست و سمعک توسط یک ماده سیلیکونی نرم پوشیده می شود تا وارد مجرای گوش شود.


 

سمعک پشت گوشی ای ام XTMP6
سمعک ای ام XTMP6

سمعک XTM P6

سمعک XTM P6 محصول جدید تر شرکت ای ام می باشد که تکنولوژی آن پیشرفته تر از مدل قبلی یعنی P4 می باشد.در این مدل سمعک میکروفن های جهت دار به کار رفته است که همراه با سیستم ضد نویز به فرد کم شنوا کمک می کند تا در محیط های شلوغ بهتر صحبت های دیگران را متوجه شود.همچنین این سمعک دارای 12 کانال پردازشی و 4 برنامه دستی می باشد که باعث می شود فرد از حس شنوایی خود لذت بیشتری ببرد.سمعک XTM P6 در دو شکل پشت گوشی و داخل گوشی و همچنین در قدرت های مختلف  تولید می شود.

 


درباره برند سمعک ای ام (AM) مدل XTM P8

XTM RIC P8 Am سمعک پشت گوشی ای ام مدل
XTM RIC P8 Am سمعک پشت گوشی ای ام مدل

سمعک XTM P8 جدیدترین محصول تولید شده شرکت AM  می باشد که دارای قابلیت های بیشتری نسبت به نسخه قبلی یعنی XTM P6  می باشد.از جمله شنیدن و درک بهتر صحبت های دیگران در شرایط مختلف محیطی(خیابان،مهمانی و …).این سمعک دارای 16 کانال پردازشی می باشد و 4 برنامه دستی می باشد.سمعک AM XTM P8 دارای تکنولوژی تراکم فرکانسی،سیستم ضد فیدبک و ضد نویز می باشد.این سمعک در دو شکل داخل گوشی و پشت گوشی تولید می شود.کسانی که تمایلی به قالب گیری ندارند می توانند از سمعک های داخل گوشی آماده ای ام استفاده کنند.

 

 

 


 

سمعک STF T1 
سمعک STF T1

درباره برند سمعک ای ام (AM) مدل STF T1

سمعک دیجیتال  STF T1 با دو کانال پردازشی یکی از سمعک های معمولی و ساده شرکت ای ام محسوب می شود.این سمعک دارای قدرت زیادی بوده و به همین دلیل برای افرادی که افت شنوایی زیادی دارند و بودجه زیادی جهت پرداخت سمعک های رده متوسط یا بالا ندارند توصیه می شود.

 


 

 

سمعک STF T3 
سمعک STF T3

درباره برند سمعک ای ام (AM) مدل STF T3

سمعک دیجیتالی STF T3 دارای 4 کانال پردازشی بوده و همچنین از تکنولوژی ضد فیدبک و سیستم کاهنده نویز محیط برخوردار می باشد.این سمعک در قدرت های مختلفی تولید می شود تا افراد کم شنوا با درجات مختلف شنوایی از آن بهره مند شوند.

 

 

 


لوازم جانبی سمعک AM

Smart Transmitter

این وسیله برای آن دسته از افرادی ساخته شده است که با شنیدن صدای تلویزیون مشکل دارند.با استفاده از این رابط دیجیتالی می توانید سمعک خود را به تلویزیون به صورت وایرلس وصل کرده و صدای تلویزیون را با کیفیت بالاتر و واضح تر بشنوید.

 


Smart connect

با نصب این اپلکیشن مخصوص شرکت AM می توانید گوشی هوشمند خود را تبدیل به ریموت کنترل کنید و صدای سمعک خود را با لمس گوشی کم و زیاد کنید.

 

 


 

Smart key 

یک ریموت کنترل کوچک است که با استفاده از آن قادر خواهید بود صدای سمعک خود به دلخواه را کم یا زیاد کنید.همچنین می توانید برنامه های سمعک خود را با استفاده از این دستگاه تغییر دهید.این دستگاه ریموت به اندازه کافی کوچک بوده تا آن را درون جیب خود قرار دهید.

 


 خرید بهترین سمعک ای ام:

شما می توانید بهترین مدل های سمعک  ای ام انگلستان را با گارانتی دو ساله بین المللی و خدمات ده ساله در کلینیک سران  دریافت نمایید.

جهت اطلاع از قیمت های سمعک ای ام AM  با ما تماس بگیرید.

 

Leave a Comment