بهترین برند سمعک کدام است؟

امروزه در سراسر دنیا نزدیک به 30 شرکت مشغول طراحی و تولید سمعک هستند و این تعداد نسبتا بالا ممکن است این سوال را در ذهن ما ایجاد کند که از میان تمام برندهای سمعک، بهترین برند سمعک کدام است؟

در  این مطلب ما قصد داریم که شما را با بهترین برندهای سمعک و ویژگی های آن ها آشنا کنیم تا بتوانید در انتخاب سمعک خود بهتر تصمیم بگیرید، هرچند که متخصصان شنوایی شناسی راهنمایی های لازم را در تصمیم گیری مناسب به شما ارائه خواهند داد.

بهترین برند سمعک در دنیا و ایران  کدام است؟ متاسفانه یا خوشبختانه این سوال یک پاسخ مشخص ندارد چرا که همه برندهای ساخت اروپا و آمریکای شمالی کیفیت استاندارد و قابل قبولی دارند.یک سری از این برندها قدمت بیشتری نسبت به بقیه دارند و یک سری دیگر ظرافت بیشتر و قیمت مناسب تری دارند.

بنابراین هر برند یک سری نکات مثبت و منفی دارد که ما در این مطلب قصد داریم به نقد و بررسی تمام برندهای موجود در ایران بپردازیم.تمامی برندهایی که به آن خواهیم پرداخت در مرکز شنوایی سنجی و سمعک سران دارای نمایندگی و خدمات کامل از مشاوره تا تنظیم و تحویل می باشند.

لازم به ذکر است که هیچ برند سمعک ساخت غیر اروپا و آمریکا در ایران مجوز نمایندگی ندارد و در نتیجه اگر سمعکی چینی باشد کارت گارانتی و خدمات ندارد.

در لیست زیر ، 5 برند اول جزء اصلی ترین،پر فروش ترین و بهترین برندهای سمعک در دنیا می باشند.و پنج برند دوم زیرمجموعه و هم خانواده 5 برند اول محسوب می شوند.

1-سمعک زیمنس آلمان 2-سمعک فوناک سوئیس 3-سمعک استارکی آمریکا 4-سمعک اتیکن دانمارک 5-سمعک ویدکس دانمارک
6-سمعک یونیترون کانادا 7- سمعک هانساتون آلمان 8- سمعک ریساوند دانمارک 9- سمعک بلتون آمریکا 10- سمعک اینترتون دانمارک

 


برند زیمنس آلمان

بدون شک برند سمعک زیمنس(سیگنیا) جزء بهترین برند های سمعک در دنیا بوده که از جدید ترین و مدرن ترین تکنولوژی های روز دنیا بهره می برد.همچنین برند سمعک زیمنس با تولید محصولات خود تمامی نیاز های افراد کم شنوا را از نظر کم شنوایی،وزوز برطرف می کند.

از مزایای این برند می توان با توان بالا در آنالیز و پردازش صدای محیط های مختلف و ظرافت در طراحی اشاره کرد. زیمنس با تولید سمعک های مختلف از نظر اندازه و تکنولوژی شامل سمعک های شارژی،غیرشارژی،وایرلس،ضدآب،داخل گوشی اماده و سفارشی،پشت گوشی ریک و معمولی نیاز سلایق مختلف را برطرف می سازد.

سمعک های زیمنس به بر اساس سطح کیفی تکنولوژی و سال تولید رتبه بندی می شوند.NX  و PX دو نسل از سمعک های زیمنس می باشند که با اعداد 1 الی 7 درجه بندی می شوند.هرچقدر عدد بزرگتر باشد،مدل سمعک پیشرفه تر است به طور مثال سمعک زیمنس NX7 پیشرفته تر از NX5  می باشد.تمامی سمعک های زیمنس دارای 1 سال گارانتی بین المللی و 2 سال گارانتی داخلی می باشند.گارانتی سمعک های زیمنس شامل برخورد آب و ضربه به سمعک نمی شود.

بهترین برند سمعک کدام است؟
بهترین برند سمعک کدام است؟

یکی از جدیدترین سمعک های زیمنس styletto connect می باشد که جایزه بهترین طراحی و استایل سمعک را در سال 2019 از آن خود کرد.طراحی کشیده و باریک این سمعک باعث شده تا ظاهر آن بیشتر شبیه یک گوشی بلوتوثی یا هندزفری باشد تا شبیه سمعک های سنتی و مرسوم.این سمعک وایرلس ضدآب توانایی ارتباط با سمعک دوم بر روی گوش دیگر را دارد تا صدا سه بعدی شنیده شود.همچنین قادر است تا به سمعک های آیفون بدون نیاز به هیچگونه رابطی متصل شود.

بهترین برند سمعک کدام است؟
بهترین برند سمعک کدام است؟

نمونه ای از ظاهر سمعک های داخل گوشی و پشت گوشی زیمنس بر روی گوش:

بهترین برند سمعک کدام است؟ بهترین برند سمعک کدام است؟

نکات قوت:

تکنولوژی پیشرفته

کیفیت و وضوح بالای صدا

تنوع زیاد

طراحی زیبا

خدمات مناسب

ضدآب کامل

تولید سمعک های شارژی(فقط پشت گوشی)

نقاط ضعف:

قیمت بالای کاذب سمعک نسبت به ارزش واقعی

قدرت پایین تر نسبت به برندهای دیگر در سمعک های اولترا پاور(سمعک های پرقدرتی که برای افراد کم شنوای با درجه بسیار شدید استفاده می شوند)


سمعک فوناک سوئیس:

شرکت فوناک(Phonak) یکی از بهترین برندهای سمعک در دنیا به حساب می آید که نزدیک به 80 سال در رقابت با زیمنس  به صورت تخصصی در زمینه شنوایی و صوت فعالیت می کند.سمعک های فوناک از نظر اندازه و تکنولوژی تنوع بالایی دارند از جمله سمعک های پشت گوشی و داخل گوشی شارژی،سمعک های غیرشارژی،سمعک های 100% نامرئی ،سمعک های RIC،سمعک های ویژه کودکان و سمعک های وایرلس.

بهترین برند سمعک کدام است؟
بهترین برند سمعک کدام است؟

فوناک اولین برند در دنیا بود که تکنولوژی SoundRecover را ابداع کرد.با کمک این تکنولوژی افراد کم شنوا با درجه بسیار شدید قادر خواهند بود که صداهایی که با سمعک های معمولی قادر به شنیدن آن نمی باشند را بشنوند.به همین دلیل اگر به مدارس کم شنوایان و ناشنوایان مراجعه کنید متوجه می شوید که اکثر کودکان از سمعک های مدل Sky فوناک استفاده می کنند که مخصوص کودکان ناشنوا طراحی شده است چرا که کودکان در سن زبان آموزی هستند و باید همه صداها را بشنوند.

شرکت فوناک همچنین در سال 2019 برای اولین بار سمعک جدیدی به نام مارول(Marvel)را معرفی کرد که قابلیت اتصال مستقیم و بدون رابط به تمامی گوشی های همراه دارای بلوتوث(هوشمند و غیر هوشمند) را دارد.شما می تواند سمعک مارول خود را به هندزفری تبدیل کنید و به صدای موزیک موبایل خود گوش دهید یا حتی بعد از برقراری تماس موبایل خود را درون جیب گذاشته و با سمعک خود با دیگران صحبت کنید.سمعک مارول  از نظر وضوح صدا  و پردازش صداهای محیط بسیار خوب ظاهر شده است.

بهترین برند سمعک کدام است؟
بهترین برند سمعک کدام است؟

فوناک که در تمامی کشورهای دنیا به عنوان یکی از بهترین برندهای سمعک شهرت دارد در حال معرفی و عرضه یک سمعک جدید به نام لیریک(Lyric) می باشد که می توان از آن به عنوان کوچکترین سمعک داخل گوشی دنیا یاد کرد.شما قادر خواهید بود شبانه روز از این سمعک کوچک استفاده کنید بدون اینکه نیاز باشد آن را از گوش خود خارج کنید.طول عمر باتری آن چندین برابر باتری های معمولی است و نیاز به قالب گیری گوش ندارد.

بهترین برند سمعک کدام است؟

سمعک های فوناک قادر هستند که کم ترین تا شدیدترین درجات کم شنوایی را پوشش دهند.تمامی سمعک های فوناک دارای یک سال گارانتی بین المللی و دو سال گارانتی داخلی می باشند.

از نظر مناسب بودن قیمت، برند فوناک در ایران در رتبه اول قرار دارد و به جرات می توان گفت که تنها برند سمعکی است که قیمت سمعک های آن در طول چند سال اخیرکمترین افزایش قیمت را داشته است به گونه ای که با مبلغی که در اکثر برندهای دیگر بابت خرید سمعک های دیجیتال ساده و غیروایرلس هزینه می شود می توان در برند فوناک یک سمعک هوشمند  وایرلس تهیه کرد.یکی از دلایل افزایش اندک قیمت در این برند استفاده از ارز دولتی جهت خرید و واردات بوده است.

ظاهر سمعک های داخل گوشی و پشت گوشی فوناک بر روی گوش:

بهترین برند سمعک کدام است؟بهترین برند سمعک کدام است؟
بهترین برند سمعک کدام است؟

بهترین برند سمعک کدام است؟
بهترین برند سمعک کدام است؟

نکات مثبت فوناک

تکنولوژی پیشرفته

قابلیت اتصال مستقیم به موبایل بدون نیاز به خرید رابط

تولید سمعک های شارژی

قیمت مناسب

کیفیت و وضوح بالای صدا

تنوع زیاد

طراحی زیبا و کوچک

خدمات مناسب

ضدآب معمولی

نکات منفی فوناک:

نقص در موجودی انبار


سمعک استارکی آمریکا

برند سمعک استارکی که  به عنوان یک برند لوکس و گران قیمت در تمام دنیا شناخته شده است در سال 1967 در آمریکا تاسیس شد.رونالد ریگان و مادر ترزا از افراد مشهوری بودند که از سمعک های استارکی استفاده می کردند(منبع: سایت starkey.com).از نظر تکنولوژی کیفیت استارکی رتبه بسیار بالایی دارد و همچنین در کشور آمریکا پرفروش ترین برند سمعک می باشد اما در ایران به دلیل گران قیمت بودن و همچنین خدمات ناقص بدلیل تحریم  های آمریکا،نسبت به برندهای دیگر فروش پایین تری دارد.

بهترین برند سمعک کدام است؟

استارکی یکی از کوچکترین سمعک های داخل گوشی در دنیا را تولید می کند که می تواند کم شنوایی شدید را بدون اینکه سوت بزن بهبود ببخشد و همچنین جزء معدود برندهایی می باشد که سمعک های داخل گوشی شارژی را به بازار عرضه کرده است.

بهترین برند سمعک کدام است؟

برند استارکی که یکی از بهترین برندهای سمعک در دنیا می باشد درمیان متخصصان شنوایی به نوآوری شهرت دارد به همین دلیل در سال 2019 سمعک Livio Al قابل شارژ را به به دنیا معرفی کرد که دارای سنسورهای حساس ثبت فعالیت های بدن می باشد. این سمعک بعد از مدتی راه رفتن ضربان قلب،تنفس و….. را بروی گوش همراه هوشمند شما نمایش می دهد.علاوه بر این، سمعک Livio Al در سفرهای خارجی در ترجمه زبان از طریق گوشی هوشمند به شما کمک می کند.

بهترین برند سمعک کدام است؟
بهترین برند سمعک کدام است؟

استارکی به دلیل اینکه سمعک های خاص و ویژه طراحی و تولید می کند تنوع بالایی در محصولات ندارد. از مهمترین مدل های مختلف استارکی می توان به Picasso ،Muse و Z Series اشاره کرد.سمعک های استارکی قدرت،کیفیت و وضوح صدا و قدرت هوش مصنوعی بالایی دارند که به کابران کمک می کند در محیط های پر سرو صدا به آسانی صحبت های دیگران را درک کنند اما نکته منفی این برند هزینه بالای سمعک ها و قطعات آن می باشد که ممکن است بعد از خارج شدن از دوران گارانتی دو ساله برای مراجعه کنندگان تا حدودی هزینه بردار شود.

ظاهر سمعک های پشت گوشی و داخل گوشی استارکی بر روی گوش

بهترین برند سمعک کدام است؟ بهترین برند سمعک کدام است؟

نکات مثبت

تکنولوژی پیشرفته

قابلیت اتصال مستقیم به انواع گوشی هوشمند بدون نیاز به خرید رابط

تولید سمعک های شارژی(پشت گوشی و داخل گوشی)

کیفیت و وضوح بالای صدا

طراحی زیبا

خدمات مناسب

ضدآب معمولی

پوشش درجات مختلف کم شنوایی

نکات منفی

قیمت بالا

تنوع کمتر محصولات نسبت به برندهای دیگر

هزینه بالای خدمات و تعمیرات بدلیل تحریم


سمعک اتیکن دانمارک

برند اتیکن دانمارک یکی از قدیمی ترین تولید کننده های سمعک می باشد که در سال 1904 توسط آقای دمانت در کپنهاگن دانمارک تاسیس شد.اتیکن نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا جزء یکی از پرفروش ترین و بهترین برندهای سمعک می باشد.تنوع بالا در محصولات،ظرافت و تکنولوژی به روز جزء ویژگی های مطرح مثبت این برند می باشند.

بهترین برند سمعک کدام است؟
بهترین برند سمعک کدام است؟

جدیدترین سمعک اتیکن Opn نام دارد که ویژگی های ویژه و منحصر به فرد دارد،از جمله قابلیت اتصال به اینترنت و پردازش صدا در 100 بار در ثانیه که باعث شده این مدل سمعک در صدر خبر های علم و تجهیزات شنوایی باشد.

از نظر قدرت صدا اتیکن تقریبا همه درجات کم شنوایی را پوشش می دهد هرچند که بهترین برند سمعک برای درجات عمیق(خیلی شدید) کم شنوایی نمی باشد. تمامی سمعک های اتیکن همانند برندهای دیگر دارای 2 سال گارانتی داخلی و 1 سال گارانتی بین المللی می باشد.

احتمالا درباره برند سمعک سونیک آمریکا شنیده باشید لازم به ذکر است که این برند از نظر ظاهر و تکنولوژی بسیار شبیه به اتیکن می باشد چرا که در یک گروه و خانواده قرار دارند به همین دلیل در این مطلب به صورت مجزا در رابطه با این برند صحبت نشده است. تمامی انواع سمعک بجز سمعک های داخل گوشی شارژی را می توان در برند اتیکن با ظاهر و رنگ های مختلف یافت. اکثر برند ها معمولا سمعک های سفارشی داخل گوشی را با رنگ قهوه ای می سازند تا هم رنگ پوست شود اما بعضی افراد به سمعک های داخل گوشی مشکی رنگ علاقه دارد که در این برند قابل تهیه است.

سمعک های داخل گوشی اتکین در نسل های Siya  و Opn بسیار کوچک بوده و به صورت عمیق درون گوش قرار می گیرند.هرچند که اندازه این سمعک ها در افرادی که درجه زیاد کم شنوایی و مجرای گوش تنگ دارند بزرگتر و در نتیجه قابل رویت تر می شود.

ظاهر سمعک های پشت گوشی و داخل گوشی اتیکن بر روی گوش:

بهترین برند سمعک کدام است؟ بهترین برند سمعک کدام است؟

نکات مثبت اتیکن

تکنولوژی پیشرفته

کیفیت و وضوح بالای صدا

تنوع بالا در طرح و رنگ

طراحی زیبا

تولید سمعک های شارژی(فقط پشت گوشی)

اتصال به موبایل هوشمند بدون نیاز به رابط

پوشش  درجات مختلف کم شنوایی

نکات منفی اتیکن

هزینه بالای سمعک ها نسبت به ارزش واقعی آن ها

ضعیف بودن در ضدآب


سمعک ویدکس دانمارک:

برند سمعک ویدکس یک برند دانمارکی می باشد که در سال 1956 در شهر کپنهاگن توسط آقایان تکالم و وسترمن تاسیس شد .امروزه شرکت ویدکس با بیش از 4000 کارمند در بیش از 100 کشور دنیا یکی از وسیع ترین و بهترین برند های تولید کننده سمعک در دنیا محسوب می شود.

بهترین برند سمعک کدام است؟
بهترین برند سمعک کدام است؟

تنوع بالا،تکنولوژی بسیار حرفه ای.،خدمات سریع و با کیفیت  جزء 3 ویژگی مثبت و عدم تولید سمعک ضدآب مهمترین نقطه ضعف این برند محسوب می شود.

از نظر قیمت،برند ویدکس یکی از مناسب ترین انتخاب ها در ایران می باشد به طوری که با قیمت های مختلف می توانید سمعک مورد نظر را خود را انتخاب کنید.

تمامی سمعک های ویدکس دارای 2 سال گارانتی داخلی و 1 سال گارانتی بین المللی می باشد.

از نظر کیفیت تکنولوژی نیز ویدکس یکی از بهترین برند ها در دنیا می  باشد که هر ساله با خلاقیت های خود و طبیعی تر کردن صدای سمعک ها نظر متخصصان شنوایی را به خود جلب می کند.

ویدکس در جدیدترین مدل خود به نام  Beyond قابلیت ردیابی سمعک با جی پی اس را به کار برده است که کاربرد قادر است در صورت گم کردن سمعک خود با استفاده از گوشی هوشمند آن را پیدا کند.

بهترین برند سمعک کدام است؟

ویدکس در سال 2020 برنامه ای برای تولید سمعک های داخل گوشی شارژی ندارد و جهت اتصال به موبایل به رابط نیاز دارد هرچند که ویدکس ارزان ترین لوازم جانبی را در بین همه برندها دارد

سمعک های داخل گوشی و پشت گوشی با قیمت های مختلف در این برند انواع درجات کم شنوایی را پوشش می دهند هر چند که برای کسانی که درجه کم شنوایی آن ها بسیار زیاد و در حد عمیق است استفاده از این برند توصیه نمی شود.

در کل مهمترین ویژگی برند ویدکس که باعث محبوبیت آن در دنیا شده است بالا بودن کیفیت و وضوح صدا و همچنین قدرت کاهش صدا های اضافی محیط در عین زیبایی و ظرافت می باشد.

ظاهر سمعک های پشت گوشی و داخل گوشی ویدکس بر روی گوش:

بهترین برند سمعک کدام است؟ بهترین برند سمعک کدام است؟

نکات مثبت:

تکنولوژی پیشرفته

زیبایی

تنوع بالای محصولات

قیمت مناسب

کیفیت بالای صدا

خدمات رضایت بخش

تولید سمعک های شارژی(پشت گوشی)

تولید سمعک های قابل ردیابی

نکات منفی:

عدم تولید سمعک  ضدآب

قدرت پایین سمعک  در پوشش دادن کم شنوایی های خیلی شدید


6-سمعک یونیترون کانادا:

شرکت یونیترون با بیش از 50 سال فعالیت در کانادا و تاسیس نمایندگی در بیش از 50 کشور دنیا جزء برندهای بزرگ و مهم در دنیا محسوب می شود.شاید مهمترین عاملی که باعث شده است یونیترون برند مهمی به شمار بیاید عضویت آن در خانواده بزرگ  Sonava می باشد که برندهای مهمی همچون فوناک سوئیس و هانساتون آلمان در آن حضور دارند.

بهترین برند سمعک کدام است؟
بهترین برند سمعک کدام است؟

ویژگی مهم و مثبت برند یونیترون قدرت تشخیص محیط اطراف و قابلیت انجام تغییرات اکوستیکی  لازم به صورت اتوماتیک(قدرت بالای هوش مصنوعی) و همچنین ظرافت بالای سمعک های آن می باشد که جزء کوچکترین سمعک های داخل گوشی و پشت گوشی در دنیا محسوب می شوند.

علاوه بر این ادیولوژیست قادر است که به صورت نرم افزاری صدای سمعک را در محیط های مختلف تنظیم کند.به طور مثال بیمار ممکن است در محیط ساکت از صدای سمعک کاملا راضی باشد اما در محیط های شلوغ مانند خیابان از صدای نویز ماشین ها  و موتورها اذیت شود.در این حالت ادیولوژیست با استفاده از کامیپوتر قادر است قدرت  حذف صدای نویز خیابان را برای سمعک بالاتر ببرد.این قابلیت انعطاف پذیری در ایجاد تغییرات درون برنامه های سمعک در برندهای فوناک و هانساتون نیز وجود دارد.

بهترین برند سمعک کدام است؟
بهترین برند سمعک کدام است؟

سمعک یونیترون دارای سه نسل شاین،کوانتوم و استراید و ماکسی می باشد که شاین قدیمی ترین نسل و استراید و ماکسی جدیدترین نسل آن محسوب می شود.سمعک های نسل استراید و ماکسی هوشمند،وایرلس،ضدآب،شارژی  و اندازه آن ها در حد 13 میلیمتر می باشد.شما همچنین قادر هستید که با استفاده از اپلکیشن ویژه یونیترون صدای سمعک های خود را کم یا زیاد کنید.

سمعک جدید جامپ یونیترون که در اواخر سال 2020 وارد ایران می شود قادر است به صورت مستقیم و بدون نیاز به خرید رابط به موبایل شما متصل شود و شما می توانید با تبدیل سمعک خود به هندزفری به صدای موزیک موبایل خود گوش دهید یا به تماس ها با فشار یک دکمه بر روی سمعک پاسخ دهید.

از نکات منفی این برند می توان به قیمت بالای کاذب و ضعیف بودن در ضدآب نسبت به برندهای زیمنس و گروه GN اشاره کرد.همچنین برند یونیترون گارانتی بین المللی ندارد بنابراین برند مناسبی برای کسانی که در خارج از کشور فعالیت یا زندگی می کنند نمی باشد اما خدمات پس از فروش این برند در طی 2 سال گارانتی داخلی در رده قابل قبولی قرار دارد.

برند یونیترون برای ناشنوایان و کم شنوایان عمیق سمعک های ویژه و پرقدرتی به نام مکس تولید می کند که به دلیل قدرت زیادی که دارند اندازه بزرگی دارند و از باتری 675 که بزرگترین باتری محسوب می شود تغذیه می کنند.تمام سمعک های پشت گوشی و داخل گوشی یونیترون درجات مختلف کم شنوایی را با کوچکترین اندازه ممکن پوشش می دهند.

ظاهر سمعک های پشت گوشی و داخل گوشی یونیترون بر روی گوش:

بهترین برند سمعک کدام است؟ بهترین برند سمعک کدام است؟

7-برند سمعک هانساتون

برند سمعک هانساتون در کنار برندهای فوناک و یونیترون سومین و آخرین عضو خانواده بزرگ شرکت Sonova می باشد .به همین دلیل از نظر تکنولوژی و ظاهری کاملا مشابه دو برند فوناک و یونیترون که قبلا به آن اشاره کردیم می باشد.برند سمعک هانساتون در سال 1957 توسط آقای فیشر در هامبورگ آلمان تاسیس شد و اکنون جزء کمپانی های بزرگ دنیا قرار دارد.

بهترین برند سمعک کدام است؟
بهترین برند سمعک کدام است؟

مهمترین نکات مثبت برند سمعک هانساتون آلمان زیبایی و تکنولوژی آن است.علاوه بر این دو مورد،قیمت سمعک های این برند بسیار مناسب می باشد.بجز سمعک های داخل گوشی شارژی همه انواع سمعک ها در این برند یافت می شود.جدیدترین سمعک این برند اکزایت نام دارد که معادل سمعک مارول فوناک و جامپ یونیترون می باشد که قابلیت اتصال مستقیم به موبایل بدون نیاز به خرید رابط را دارد.با این تکنولوژی شما قادر هستید که با سمعک خود به مکالمه تلفنی بپردازید و یا حتی مانند هندزفری به صدای موزیک موبایل خود گوش دهید.

تمامی سمعک های هانساتون دارای 2 سال گارانتی داخلی و 1 سال گارانتی بین المللی بوده و خدمات آن در رده قابل قبولی قرار دارد.

ظاهر سمعک های پشت گوشی و داخل گوشی هانساتون بر روی گوش:

بهترین برند سمعک کدام است؟
بهترین برند سمعک کدام است؟

بهترین برند سمعک کدام است؟

نکات مثبت:

تکنولوژی پیشرفته

ظرافت بالا و اندازه کوچک

قیمت مناسب

کیفیت و وضوح بالای صدا

تولید سمعک های شارژی(پشت گوشی)

قابلیت اتصال مستقیم به انواع گوشی های همراه

انعطاف پذیری زیاد در تنظیمات کامپیوتری

نکات منفی:

تنوع پایین

موجودی محصولات ضعیف


برند های سمعک ریساوند،اینترتون و بلتون(گروه GN)

شاید تعجب کنید که چرا قصد داریم این سه برند را در یک مطلب معرفی کنیم.دلیل این امر یکسان بودن ظاهر و تکنولوژی این سه برند با هم می باشد.برندهای سمعک ریساوند اینترتون و بلتون در یک خانواده بزرگ به نام GN قرار دارند که محل این شرکت بزرگ تولید سمعک در دانمارک می باشد. تنها تفاوت این سه برند قیمت آن ها می باشد.مهمترین ویژگی این سه برند که سایر برندها از آن محروم هستند ضدآب بودن کاملا نانو می باشد به گونه ای که شرکت های تولید کننده سمعک های خود را از نظر ضدآب بودن گارانتی می کنند.

بهترین برند سمعک کدام است؟
بهترین برند سمعک کدام است؟

مهمترین نکته منفی این سه برند هم خانواده عدم ظرافت و زیبایی می باشد.از نکات مثبت دیگر برندهای GN(اینترتون،بلتون و ریساوند) بالا بودن وضوح و کیفیت صدا،پرقدرت بودن،تکنولوژی پیشرفته تشخیص محیط و قابلیت ردیابی می باشند .سمعک های خانواده  GN تنها  برندهایی هستند که هنوز سمعک های دیجیتال ولوم چرخشی شماره گذاری شده تولید می کنند که می تواند خبر خوبی برای افراد سالمند باشد.سمعک های گروه GN قدرت زیادی در بلند کردن صدا دارند بنابراین می توانند گزینه مناسبی برای کسانی که کم شنوایی مادرزادی با درجه شدید و خیلی شدید دارند باشند.

سه برند ریساوند اینترتون و بلتون در ایران دارای قیمت های مختلف می باشند و برند اینترتون دارای مناسبت ترین قیمت می باشد

سمعک های  GN دارای خدمات مناسب و 2 سال گارانتی داخلی و همچنین 1 سال  گارانتی بین المللی می باشند.

ظاهر سمعک های پشت گوشی و داخل گوشی گروه GNبر روی گوش:

بهترین برند سمعک کدام است؟ بهترین برند سمعک کدام است؟

نکات مثبت:

تکنولوژی پیشرفته

کیفیت و وضوح بالای صدا

تنوع زیاد

خدمات مناسب

ضدآب کامل نانو

تولید سمعک های شارژی(فقط پشت گوشی)

قیمت مناسب(برند اینترتون)

خدمات خوب

قابل ردیابی

قدرت زیاد در بلند کردن صدا

نکات منفی:

ظرافت و طراحی ضعیف

قیمت بالا(بلتون و ریساوند)

[irp]

Leave a Comment